Home | Επικοινωνία | Νέα & Ανακοινώσεις | Περιεχόμενα | Συντομεύσεις

Το AllWines.gr είναι μια προσπάθεια να πλησιάσουμε το κρασί. Να μείνουμε κοντά του. Να μπούμε στο μεθυστικό κόσμο του. Να αισθανθούμε τη χαρά της δημιουργίας του αλλά και της πορείας του από τον αμπελώνα στο ποτήρι μας. Μια πορεία με πολλές χαρές με ποικίλες δυσκολίες αλλά πάνω απ’ όλα με υπομονή και επιμονή στη ποιότητα...

 

8.11.2008: Το κόκκινο κρασί μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου των πνευμόνων

Σύμφωνα με την έρευνα, ένα αντιοξειδωτικό συστατικό του κρασιού, η ρεσβερατρόλη, προστατεύει κατά του καρκίνου.

Η λελογισμένη κατανάλωση κόκκινου κρασιού μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου των πνευμόνων στους άνδρες, ειδικά τους καπνιστές, σύμφωνα με νέα έρευνα υπό τον δρ. Τσουν Τσάο, που δημοσιεύεται στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention» της Αμερικανικής Ένωσης Ερευνών για τον Καρκίνο, όπως ανακοίνωσε η τελευταία.

Οι ερευνητές μελέτησαν, σε δείγμα χιλιάδων ατόμων στην Καλιφόρνια, την επίδραση του κόκκινου κρασιού, του άσπρου κρασιού, της μπύρας και των άλλων αλκοολούχων ποτών στον καρκίνο του πνεύμονα. Διαπίστωσαν ότι, κατά μέσο όρο, η κατανάλωση ενός ποτηριού κόκκινου κρασιού το μήνα μειώνει κατά 2% τον κίνδυνο του καρκίνου των πνευμόνων.
Αποτελεσματικότερο στους καπνιστές

 

 


Όμως η πιο θεαματική μείωση του κινδύνου -κατά 60%- αφορά τους καπνιστές που πίνουν ένα έως δύο ποτήρια κόκκινου κρασιού τη μέρα. Οι ερευνητές φρόντισαν πάντως να διευκρινίσουν ότι ο καλύτερος τρόπος να μειωθεί ο κίνδυνος για καρκίνο των πνευμόνων είναι το κόψιμο του τσιγάρου και υπογράμμισαν ότι ακόμα και οι άνδρες που πίνουν ένα έως δύο ποτήρια κόκκινο κρασί τη μέρα, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν υψηλότερο κίνδυνο από τους μη καπνιστές. Παράλληλα τόνισαν ότι τα πορίσματά τους δεν δικαιολογούν μεγάλη κατανάλωση κρασιού.

Η έρευνα δεν διαπίστωσε σαφή σχέση ανάμεσα στα άλλα ποτά και τον καρκίνο των πνευμόνων. Το κόκκινο κρασί είναι γνωστό ότι περιέχει υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών. Η ρεσβερατρόλη υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα στη φλούδα των σταφυλιών και άλλες έρευνες έχουν ήδη δείξει ότι έχει σημαντικές ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία.

 

ΑΠΕ

Προσθήκη: 8/11/2008
Τελευταία Ανανέωση: 8/11/2008

Για παλαιότερες δημοσιεύσεις κάντε κλικ εδώ.