Home | Επικοινωνία | Νέα & Ανακοινώσεις | Περιεχόμενα | Συντομεύσεις

Το AllWines.gr είναι μια προσπάθεια να πλησιάσουμε το κρασί. Να μείνουμε κοντά του. Να μπούμε στο μεθυστικό κόσμο του. Να αισθανθούμε τη χαρά της δημιουργίας του αλλά και της πορείας του από τον αμπελώνα στο ποτήρι μας. Μια πορεία με πολλές χαρές με ποικίλες δυσκολίες αλλά πάνω απ’ όλα με υπομονή και επιμονή στη ποιότητα...

 

8.11.2008: Μήλα, αχλάδια και κρασί ενάντια στις καρδιοπάθειες

Τα μήλα, που περιέχουν φλαβονοειδή, μπορεί να αποδειχτούν ευεργετικά, για την πρόληψη των καρδιοπαθειών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης. Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 34.000 γυναίκες φάνηκε ότι τα μήλα, όπως και τα αχλάδια και το κόκκινο κρασί ενδέχεται να αποβούν σωτήρια για τη μείωση του κινδύνου των καρδιοπαθειών.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘American Journal of Clinical Nutrition’ και διενεργήθηκε σε γυναίκες που είχαν περάσει την εμμηνόπαυση. Οι ερευνητές συνιστούν την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ως ασπίδα κατά των καρδιοπαθειών. Ωστόσο υπογραμμίζουν ότι η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα γυναικών ορισμένης κατηγορίας, οι οποίες είναι περισσότερο πληροφορημένες για τους κινδύνους αυτής της ηλικίας σχετικά με τις καρδιοπάθειες.

Στην έρευνα μελετήθηκαν οι διατροφικές συνήθειες αυτών των γυναικών,για διάστημα είκοσι ετών καθώς και τα προβλήματα υγείας που είχαν αντιμετωπίσει. Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία των τροφών που κατανάλωναν και υπολόγισαν τη συνολική ποσότητα φλαβονοειδών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τον μικρότερο κίνδυνο για ασθένειες του καρδιαγγειακού συστήματος εμφάνιζαν όσες γυναίκες κατανάλωναν μήλα, αχλάδια και κόκκινο κρασί.

 

 

Τα φλαβονοειδή είναι ουσίες που βρίσκονται σε μικρές ποσότητες σε διάφορα φρούτα και λαχανικά, στο τσάι, στο κρασί, στα καρύδια, στους σπόρους και στα καρυκεύματα. Παλαιότερες έρευνες έδειξαν ότι τα φλαβονοειδή έχουν και αντιοξειδωτικές ικανότητες.

Όπως συνιστά και η Αμερικανική Εταιρία Καρδιολογίας, στο περιοδικό ‘Circulation’του Φεβρουαρίου, οι γυναίκες θα πρέπει να καταναλώνουν φρούτα και λαχανικά για να προλάβουν τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων κατά τη διάρκεια της ζωής τους και όχι μόνο για να περιορίσουν τον κίνδυνο βραχυπρόθεσμα.

‘American Journal of Clinical Nutrition’

Προσθήκη: 8/11/2008
Τελευταία Ανανέωση: 8/11/2008

Για παλαιότερες δημοσιεύσεις κάντε κλικ εδώ.