Σύμφωνα με την έρευνα, ένα
αντιοξειδωτικό συστατικό του κρασιού, η ρεσβερατρόλη,
προστατεύει κατά του καρκίνου.
Η λελογισμένη κατανάλωση κόκκινου
κρασιού μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου των πνευμόνων
στους άνδρες, ειδικά τους καπνιστές, σύμφωνα με νέα
έρευνα υπό τον δρ. Τσουν Τσάο, που δημοσιεύεται στο
τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Cancer Epidemiology,
Biomarkers & Prevention» της Αμερικανικής Ένωσης
Ερευνών για τον Καρκίνο, όπως ανακοίνωσε η τελευταία.
Οι ερευνητές μελέτησαν, σε δείγμα
χιλιάδων ατόμων στην Καλιφόρνια, την επίδραση του
κόκκινου κρασιού, του άσπρου κρασιού, της μπύρας και των
άλλων αλκοολούχων ποτών στον καρκίνο του πνεύμονα.
Διαπίστωσαν ότι, κατά μέσο όρο, η κατανάλωση ενός
ποτηριού κόκκινου κρασιού το μήνα μειώνει κατά 2% τον
κίνδυνο του καρκίνου των πνευμόνων.
Αποτελεσματικότερο στους καπνιστές
Όμως η πιο θεαματική μείωση του
κινδύνου -κατά 60%- αφορά τους καπνιστές που πίνουν ένα
έως δύο ποτήρια κόκκινου κρασιού τη μέρα.