16.12.2006:
Το κόκκινο κρασί επιβραδύνει τη γήρανση!
Η προοπτική ενός χαπιού που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να
ζήσουν περισσότερο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην
πραγματικότητα με τη δημοσιοποίηση των αποδείξεων ότι ένα
συστατικό του κόκκινου κρασιού επιβραδύνει τη διαδικασία
γήρανσης στα ποντίκια, ανεξάρτητα από την ποσότητα φαγητού.
H έρευνα του πανεπιστημίου του Xάρβαρντ «παντρεύει» δύο
συναρπαστικές ιστορίες στη μελέτη της γήρανσης και της
διατροφής. Tη δυνατότητα των βιολόγων να κάνουν τα ζώα να
ζήσουν περισσότερο ταϊζοντάς τα λιγότερο και το
επιβεβαιωμένο όφελος της κατανάλωσης κόκκινου κρασιού με
σύνεση.
|
Oι επιστήμονες πιστεύουν ότι η ανακάλυψη μπορεί να οδηγήσει
στην παρασκευή χαπιών βασισμένα στη ρεσβερατρόλη, που
λειτουργεί ευεργετικά σε όσους τρώνε πολύ, προστατεύοντάς
τους από τις συνέπειες γήρανσης της παχυσαρκίας. Τα μέχρι
στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι η ρεσβερατρόλη μειώνει τον
κίνδυνο πρόωρου θανάτου τους εξαιτίας διατροφής υψηλών
θερμίδων.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 2/11/2006

Προσθήκη:
16/12/2006
Τελευταία Ανανέωση:
16/12/2006
Για παλαιότερες δημοσιεύσεις κάντε κλικ
εδώ.
|